wtorek, 5 lutego 2013

zmiany na blogu

przepraszam za nieobecność,ale niestety miałam male problemy,życie mi się wywróciło "do góry nogami" i musiałam sobie pewne sprawy poukładać. wracam z innym podpisem pod notkami i moimi komentarzami na waszych blogach. spowodowane jest to tym,że zaczęłam prowadzić jednocześnie na innej stronie blog o scrapbookingu,a w planach mam również blog z przepisami kuchennymi. i lepiej brzmi tekst o książkach podpisany jako zainspirowana,niż blog z przepisami kuchennymi,albo zdjęciami kartek podpisany jako filmy-ksiazki-recenzje. spędziłam nad ustawieniami ponad pół godziny i nie udało mi się znaleźć możliwości pisania pod dwoma/trzema różnymi nickami. :(
już za kilka dni dodam recenzję książki,którą obecnie czytam. Jest to książka,która została wydana w 1983 roku (czyli kilka lat jest ode mnie starsza) i jest obecnie niedostępna w księgarniach. tytuł tej książki pozostanie jeszcze przez kilka dni tajemnicą. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz