niedziela, 20 stycznia 2013

częstotliwość postów na blogu

Przepraszam,że tak rzadko piszę,ale obecnie chyba zapadam w sen zimowy,bo ciągle śpię,a jak nie śpię,to przygotowuję się do eliminacji do mistrzostw Polski w sudoku,które odbędą się w najbliższą sobotę o 12.
A tak poza tym,to blogspot okazał się trudniejszy,niż myślałam. Napisałam przed chwilą do kogoś wiadomość i obawiam się trochę,że niechcący mogłam przez przypadek wysłać pustego e-maila. ale mam nadzieję,że pomimo niedodawania załączników jednak wiadomość wyświetli się prawidłowo. w ogóle ten rok mija mi pod znakiem nowoczesnych technologii,elektroniki i książek. A przede mną jeszcze połączenie tych dwóch czynności,czyli czytanie instrukcji do nowej sokowirówki i mojego ukochanego aparacika.
Jeszcze trochę,byle do wiosny i mam nadzieję,że będę miała więcej energii i posty będę dodawała częściej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz